zehratlas Merhaba arkadaşlar 4bucuk aylık oğlum var altına sıctıgında sürekli bezine geçiyor buna nasıl yapabilirim sleepy kullanıyordum molfixe geçtim gene aynı durum bi benden büyükte kullanıyorum ama gene aynı bu durum aşırısı zor durum. Bütün eşyalarını değişmek zorunda kalıyorum
Tosbiktosbikk zehratlas buyuk kullandiginiz icin oluyo olabilirmi 11 aydir molfix kullaniyorum hic oyle sorunla karsilasmadim
ElizzAda zehratlas aylarca sleepy kullandım bizde de aynı sorun oldu son zamanda. Molfix 2 aydır kullanıyorum çok memnunum asla ne sızıntı ne tasma olmadı. Son zamanda sleepy kalıplarını kuculttu sanırım. Büyük numara olduğu için olabilir kızım 12 kilo 5 numara kullanıyorum
zehratlas Dikkat ediyorum 8.400 kilosu 4 numara molfix kullanıyorum ama gene aynı 3 numarası küçük geliyor du nasıl yapıcam o kadar yoruyor ki anlatamam
Ayseee60 Benimde öyleydi leke çıkarıcılara pera vermekten iflahım soldu. Sleepy, bebem natural, molfix denedim hepsi sızdırdı suan BİMin bezini kullanıyorum aşırı menmunum biri önermişti deneyim ne olacak ki dedim hem hesaplı hem guzel
pembehanm Bozde molfıx kullanıyoduk asırı sızdırdı sleepy ıyı geldı ekstra olan cok cok ıyı dıgerlerı taşırma yaptı bızde
zehratlas Bende dogdundan her sleepy kullandım ama suan 2 aydır molfix kullanıyorum ama sleepy bunda aynı şekilde geçiyor üstlerini değişmekten yoruldum