Mrcannesi Bebeğim şu sn 5 aylık doğdugunda ben yoktu birden tahminim 2 aylıkken çıktı minikti ben çıkmış diye güldüm ama azıcık büyümüş doğum lekesimi acaba
HasanEralp Mrcannesi 11 ay 7 günlük oğluşum ben yoktu doğduğunda 3 aylıkken sağ diz üstünde bi tane çıktı sabit duruyor
Betulmeyra Mrcannesi benimde kızımda yoktu ne zaman çıktı bilmiyorum ama bayadır var koltuk altının altında 24 aylık şuan
asrinhatasi Mrcannesi eşimin çok beni var. Oğlumda yok. Elimdeki doğum lekeleri birebir oğlumda da var. Bakalım bizimkinde sonradan çıkacak mı şimdi 9aylık
Mrcannesi asrinhatasi benim diğer ilk oğlum 3 yaşında onda şimdi şimdi çıktı yüzünde bende çok ben var mesela ama öyle ayak altınds bende yokta eşimde var küçük aynı yerde kızımda var büyüyor gibi geldi ama öyle abartılı görüntü yok 😌🤦🏻♀️
Mrcannesi asrinhatasi evet ama neyseki büyük büyük değil benlerimi severim oğlumada yakışır 😃 kızımda ilk ben ayağında oldu ama şaşırdım bebekte ben görünce 😅
Mrcannesi Minel-inannesi bak bakim bi eşinle sende varmı dizinizin arkasında bizim neremizde varsa çocuklardada öyleymiş ☺️
Minel-inannesi Mrcannesi yok ikimizinde dizinin arkasinda ama vücudun cesitli yerlerinde var tabiki ikimizdede
Elifffff32 Benim oğlum 3 aylik poposunda doğum lekesi var normal doğum yapınca hemşireler bisey yaptı sandım Takibe aldim iz gecmedi ilk doğduğu günden beri var ve değişmedi demekki doğum lekesi ve göğsünde bir tane et beni var nokta gibi minnacık