Oğlum yakında 3 yaşına girecek. Gittiğimiz tüm oyun aktivite gruplarında, çocuklar mesela bişeyle oynuyor onu elinden alıp bu benim diye çekiştiriyor, parka gidiyoruz hayır orda ben kayıcam ben sallanıcam diyor, birilerine biz eve gidicez siz gelmeyin diyor….. bunları neden diyor😓 evde asla böyle şeyler demeyiz, yapmayız, ben doğduğundan beri 24 saat onunla konuşup herşeyi ona anlatırım, çevremdeki tüm insanları da uyarırım yanlış birşey söylerlerse.. yani bu geçici bir dönem mi bilmiyorum.. şimdi kayıtlı bir aktivite programına gidiyoruz ebeveynli, çocuklara sürekli hayır o benim diyor annelerine sürekli açıklama yapmak zorunda kalıyorum, sanki çocuğu çok yanlıl yetiştirmişiz gibi hissediyorum tam tersini yapıyor oğlum çok üzülüyorum bazen😓