Nrc-2 annebenanneoldum ben balık yağını bir yaş için erken diye biliyorum ama siz yinede doktorunuza da danışın. Kızım 2 yaşında ben möllers kullanıyorum biraz pahalı ama doktorumuz onu önerdi🤷🏻♀️
livanurvealpinannesi61 annebenanneoldum arkadaşıma Çocuk doktoru 15 ci aydan itibaren balık yağı verilir demişti.Bende Çocuk doktoruna sordum 1 yaş balık yağı verilmez dedi. 15 ci aydan itibaren başlanıyor 1 yaş erken. Möllers omega 3 kullanıyorum ben
oglumubeklerken annebenanneoldum ocean karışık meyveli kullanıyoruz, etkileri konusunda birsey diyemiycem ama oğlum çok severek içiyor hatta bazen kendi içmek istiyor vermeyince ağlıyor 😅😅😅
annebenanneoldum Nrc-2 Dr Murat cömert var Instagram’da kendisi Çamlıca Medipol hastanesi doktoru o önerdi 1 yaş itibarıyla kullanılabilir diye
Poyrazin_annesii Möllers cok önerılıyor ama 400 lira. O parayı verene kadar balıgın kendısını alır yedırırım cocuguma daha ıyı😂
livanurvealpinannesi61 Azrass balık yağı iştah için değil vitamin için balık yemeyen Çocuklar için bizde iştah açmadı. İştah için babybomb ve og Kids vitamin macun kullanıyorum ben.