Benim bebeğim de cok gazlıydı, sabahlara kadar gözleri kapalı ıkınırdı her gece. artık ağlıyordum bi çözüm bulamadığım için.Kimyon, rezene, gaz damlaları hatta Ta Amerika da cok rağbet gören gaz damlasını bile getirttim bana mısın demedi. Yedıklerıme bıle o kadar dıkkat ettım ki ama nafile. 3 bucuk aylık oldu kendi kendine geçti gaz sancıları ve ıkınmaları.Sadece birazcık daha sabredin inanın geçecek çok az kaldı