Merhabaa anneler, benimde kızım 3 ay 24 günlük. Hiç ağlamayan uykusu gelince acıkınca sadece mızmızlanan bebeğim şuan, çok huysuz uykuya dalamayan uyutmaya çalıştıkça ağlayan kaldırınca yine ağlayan bir bebişe dönüştü. Gündüz yine iyiyiz ama akşam uykuya giriş yorucu bir serüven oldu. 5 saat uyanık kalır mı bir bebek? 😔 uykusuzluktan ağlıyo artık. Yine uyumuyo. Banyo yaptırmakta çareyi buluyorum 5 saatin sonunda öyle mayışıp uyuyo. Diş mi gaz mı 4. Ay atağımı bilemedim. Durumlar fena 😔