Bizimde 37 günlükken başladı ara ara azaldı geri arttı ama şuan en yoğun halinde kwellada şampuan ve losyon kullandık hiç bir işe yaramadı bugün özele götürdüm hepimize fark yaş ve kilolarda olduğumuz için farklı ilaçlar verdi bugün başladık kullanmaya inşallah iyi gelir