Brnnur Kızlar 8 gün önce sezeryan doğum yaptım ve sütüm yetersiz bebeğim yedikten sonra doymuyor aglıyor mama verdiğimde hemen uykuya dalıyor süt artırıcı çaya başlayacağım fikirlierinizi almak istiyorum mamsel still tea kullanan var mı? Memnun kaldınız mı
YARFUR Brnnur bestlak damlanın çok güzel yorumları var şuan ondan kullanıyorum birde doktorum da malt icecek önerdi arpali ondan da kullanıyorum her gün 1bardak da rezene içiyorum
DerinEge Brnnur ben de 10 gün oldu doğum yapalı. Bestlak damla günde 3 sefer suya 20 damla şeklinde kullandım ilk birkaç gün. Şu an kullanmıyorum ama memnun kaldım tavsiye ederim