Basak2811 dün bende şehir hastanesinde kan verdim bebeğimin 9.ay kontrolü için bana sağlık ocağındaki doktora gösterebilirsin dedi gebe hemşiresine ulaştım oğlumu takip eden oda d vitamini kan gibi şeylere kendi baktı tam kan hemogram sonucunu ve diğerlerini de sağolsun doktora göstermiş sizde bi deneyin şansınızı belki gitmenize gerek kalmadan ciddi bi şey varsa öğrenip öyle doktora gidersiniz 🌸