Kızlar oğlum 9 aylık alttan bir üstten bir dişi çıktı üstten ikinci diş de baya belirgin tamam diş iştahsızlık yaparmış ama sürekli mememde ve artık gögüslerim yumuşacık resmen evet süt geliyor ama yetmediği için mi hep mememde diş içinmi bilmiyorum sadece kahvaltıyı güç bela yapıyor sonra me versem tükürüyor öğürüyor sürekli mememe geliyor eliyle vuruyor üstten açıyor çok üzülüyorum hasta olmaz mı bu böyle kgsu 11 falan ama hep kilosu öndeydi o yüzden yoksa almıyor gibi birşey bir eline ne versem atıyor ağzına götürmüyor delirmek üzereyim