ikiKudurukAnnesi Kızımın dünden beri hafif ateşi vardı 37.5 38 arası gidip geliyor neyse doktora götürdü babası sadece geniz akıntısı var demiş amoklavin ve erdostin vermiş geniz akıntısı ateş yapar mı kızlar ?
ruveydaensar ikiKudurukAnnesi benim kızım da öyle şu an . Aşırı bı geniz akıntısı var üç gün de ateş çekti . Ondan da bana bulaştı . Ama sadece geniz akıntısı değil kızımdaki . Akıntı bulaşıcı değildir ama gribe vs cevirirse bulasabilir . Siz dikkat etmeye çalışın. Çok geçmiş olsun
aura_meselesi_bu_sekerim ikiKudurukAnnesi yapmaz ama öksürükten uyuyamaz Burnunu açık tutun geçmiş olsun
ikiKudurukAnnesi Haydinn daha önce de geniz akıntısı yaşadık ama hiç ateşi olmamıştı şaşırdım açıkcası bir de 4 aylık oglum var ona bulaşır mu bulaşıcı mıdır acaba ?
Haydinn ikiKudurukAnnesi onu bilemem bulaşıcılık konusunda , ama biz geniz akıntısı yaşadığımızda hep ateş oluyordu doktor da olabilir demişti
ikiKudurukAnnesi ruveydaensar doktorgeniz akıntıso var sadece demiş 4 aylık da oglum var ona bulaşor mı acaba
ruveydaensar ikiKudurukAnnesi bulaşmaz inşallah canım. Bulasirsa da o da bağışıklık kazanacak diye düşün korkma . Başına gelmeden derdi seni yipratmasin ☺️
Haydinn ikiKudurukAnnesi yok doktor yazdı aslında ama kullanmadık hafifti çünkü bizim, pekte ilgili değildi doktor o yüzden güvenipte kullanmadık