AhseniinAnnesii Şiddetli bir aglama degil ama dudak buzerek bi sizlanma olur ya onu yapiyor. Bi kac kere yapinca sebebini merak ettim. Bebegim 3 aylik.
Bssraa2 AhseniinAnnesii benim bebeğimde yapıyor emerken gözleri kapalı bir anda hafif sızlanıyor ağlıyor geri emmeye devam ediyor herhalde rüya görüyorlar bilemiyorum ki :)
AhseniinAnnesii Ceylan-eliz Momdgn valla hic gazli bi bebek degil. Hatta kendi kendine çıkarıyor gazi.gaz sancisi vuruyosa dogru aglatabilir