[silindi] Yorguunnanne İlk zamanlar benimde leke şeklindeydi. Bazen çok bazen hiç gelmiyordu bile. Son 10 gündür yoğun şekilde oluyor.
Yorguunnanne [silindi] anladım inşallah kötü birşey yoktur Rabbim yardımcınız olsun. Sizi happy mom sayfasından hatırlıyorum 🥰
[silindi] Merve0227 İlk günler benimde az çok şeklinde ilerliyordu canım. Son 10 günde arttı gerip bir şekilde.
Merve0227 [silindi] bu benim ikinci doğumum ilkide böyle hemen olup bitmişti 10 günden fazla görmemiştim 🥴 heralde bünye ile alakalı gibi
[silindi] mrsjale Bazen açık kırmızı bazen koyu kırmızı ve kahverengi şeklinde. Afedersin ama pıhtılı bir şekilde oluyor kanamam 😐
Merve0227 [silindi] valla insan normal regl gününe zor dayanıyor hemen bitsin diye bekliyor 1 buçuk ay süremesi de tabi ki zor ve sıkıcı bi süreç olur çok geçmiş olsun
[silindi] Rumukcum Doğum sonrası vardı koku, şu an ki kanamada yok. Kontrollü ilerliyorum. Azalma var şimdide