mervemir- Kızlar merhaba iftar için yayla çorbası yapmıştım ama ilk defa kesildi 🥺 napayım ya dökeyim mi içilir mi ne dersiniz?
whitechocolatemochaa mervemir- tadına hiçbir şey olmuyor ilk kez benimde kesildi geçenlerde, oturup yedik valla 😂
Wisee114 mervemir- bisey olmaz un elegi gibi suzgec varsa süzdürün princlerden ayrilsin blenderdan gecirin. Topak kesiklik falan kalmiyor o sekil sonra princinizi eklersiniz
Oglusumunannesii Hiç bisey yapamazsın su saatten sonra 😕 çorbanın içindeki suyu alıp yoğurdu çorbanın sıcaklığına yakın getirip yavaş yavaş karıştırarak dökmen gerekiyordu
mervemir- Ececiiim sadece görüntüsü için mi eşim ve ben varız yani zaten tadı bozuk mu olur yoksa tek görüntüsü için mi
mervemir- Gryffindor o zaman pirinçler de gitmez mi ayy napsam evet israf olmasın istiyorum yani tadı falan bozulmaz sadece görüntüsü için mi içilmez diyorlar anlamadım :(
Sarelin mervemir- yani kesilmesine bağlı. Ekşimsi tadı olabilir çok kesildiyse. Ama isterseniz atmayın iftardan sonra tadına bakın kötüyse atarsınız değilse yenir
Nazendehanim mervemir- tadına bır şey olmuyor ben bir türlü beceremiyorum sehriyeyi attığım gibi kesiliyor 😂 içiyoruz
Gryffindor mervemir- Gitsin nişastası kalır çorbada tadı gelir yine. Bilemiyorum ben olsam dökemezdim sanırım