Y-1A Yorguunnanne deneyeceğim inşallah gaz sancısıdır eğer eğesi battıysa bir kere düzelince geçiyor mu
Mihrimahim16 Eğe batması Kaburga kırık ise olur… İnanmayın hurafe şeylere… Bir şüphen varsa doktorunuza danışın derim…