AnnaKarenina_ Sürpriz oldu 8 gün geçikmem vardı bugün test yaptım ve net iki çizgi oldu hemen doktora gittik 5 haftalıkmış 🥹
1bahar AnnaKarenina_ benimki tamamen bana sürpriz oldu kızım 1 yaşında ve 9 haftalık hamileyim hayırlı olsun bebişiniz
ikicocukcokcocuk AnnaKarenina_ hayırlı olsun 😍sizin yine oglunuz büyükmüş benim kızımla oglumun arasında 17 ay var kızıma biraz haksızlık oluyor ama yapacak bişi yok sağlıkla büyüsünlrr kızım 20 aylık oglum 5 aylık
Merve0227 AnnaKarenina_ 17 aylık oğlum var ve yeni doğum yaptım şimdiden tebrik ederim tabi ben 16 haftalıkken öğrenmiştim ikinciyi Bana da baya sürpriz olmustu Tebrik ederim 🥰
Aysmomyys_44 Merve0227 benim 11 aylık kızım var 23 gündür adet olmuyorum sezeryan d9gum yaptım adetim sürekli düzenli geldi 3 kere test yaptım yok olabilir mi bendede hamilelik illa kan tahlili ver diyolarrr🤷♀️
BARTUMOM AnnaKarenina_ oğlumun 2 yaş doğum günün de hamile olduğumu öğrendim. 2. Çocuk planımız hiç yoktu supriz oldu. Şuan 21 haftalık oldum daha yeni alışıyorum baştan çok üzüldüm ama şimdi iyi ki gelmiş benim supriz yumurtam 2 erkek annesi olacağım kısmetse
AnnaKarenina_ BARTUMOM hayırlısı olsun ben hiç üzülmedim istiyordumda sadece oğlum 2 yaşa gelsin diye düşünüyordum nasibi erkenmiş sevinçten ölcez 🤩😂
Kuzeymom- AnnaKarenina_ Hayırlı olsun canım benimde 10 aylık oğlum var 2. Çocuğu istiyoruz 😊 ilki tüp bebek bakalım 2. Normal olacak mı
Merve0227 Sessiz_oyuncu Yok hiç bi şekilde anlamadım gerçekten artık ben burdayım dedi bana içerden küçük tekmeler atmaya başladı bende hala ihtimal vermiyorum umursamıyorum sonra baktım çoğalıyo hala ihtimal vermeye vermeye test yaptım baktım hamileyim 😆
Sessiz_oyuncu Merve0227 kız midende mi bulanmadı. Hssta olmuyodun sanırım o yüzden pek beklentiye girmedin 🙂 ay korktum şuan bende spiral var inşallah başıma byle bişey gelmez
Aslmc Arkadaşlar süpriz nasıl oluyorr anlamıyorum yani dikkat edip korunmazsanız büyük ihtimal hamile kalırsınız bu sürpriz lafı biraz bana saçma geliyor kusura bakmayın
AnnaKarenina_ Aslmc gayette süpriz oldu evet korunmuyoduk geri çekilme yapıyorduk istiyodukta zaten bu benim için bi problem değil mutluyum bu durumdan sizi ne rahatsız ediyor?
Kuzeymom- honeyybee_ inşallah gittiğim doktorlarda olma ihtimali çok yüksek dedi bakalım hayırlısıyla olur inşallah 😊
Merve0227 Sessiz_oyuncu yoo iki gebelik geçirdim ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne başka bi belirti zaten hafif göbekli biriyim karnım falan da hemen belli olmadığı için anlamamıstım Çok özür dileyerek söylüyorum korundığum içinde imkan vermiyodum ama geleceği varmış demek ki oluverdi 😁
Sessiz_oyuncu Merve0227 sağlıcakla büyüt canım bebeklerini 😁 nasipten öte yol yok tabi. Doğası varmış 😁
merve171214 AnnaKarenina_ Hayırlı olsun 🥰 bizde aynı durumdayız oğlum 17 haftalık 6 haftalıkta hamileyim 😊
AnnaKarenina_ merve171214 ayyyy ilk çocuklarda denk gelmiş ikinciside nerde oturuyosun 😂 hayırlısı olsun inşallah
shiningmother34 AnnaKarenina_ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah❤️ özel olucak ama nasıl korunuyordunuz acaba bende çok dikkat ediyorum ama çok korkuyorum da 🥹