TazeAnneL Kizlar selam kizim 7.5 aylik. Ekim 20 de regl olsun. Simdi de neredeyse 2 haftadir kahverengi lekelenme ve cok nadir de olsa mukuslu bir doku. hamile oldugumu sanmiyorum Ama tecrube eden var mi boyle bir sey aranizda?
MUGUL TazeAnneL bende oluyor . Lohusa kanamam 60 gün sürdü diye dr a gitmiştim miyom olduğunu söyledi. Miyom yapıyormus lekelenmeyi. Rahatsız ederse gel kürtaj gibi kazıyıp alalım dedi. Aldırmazsam dedim; 2.kez hamile kalman normale göre daha zor ve regl sonrası böyle lekelenme olabilir demişti
TazeAnneL MUGUL hmm ama ben adet oldum bir defa yani gecen ay. Son iki haftadir da lekelenmeler var anlayamadim. Bir test yapayim