Eray07 Mesela benim oğlumun kontrollrini 2 farklı hemşire yapıyor. Ben inanmıyorum ki doğru ölçsünler. Her ikisi de 1-2 cm fazla ya da eksik ölçebilir. Sonuçta 1 cm çok az bir fark. Ben aynı zaman hen özel doktora hem sağlık ocağına götürüyordum. İkisinin ölçtüğü ölçümler asla birbirini tutmazdı.