Kızlar ben doğum yapalı 2 ay olacak lazere gidiyordum dondurmystum uzun süre gitmedigim de haklarım yanıyormuş Mayıs’a randevu verdiler ben emzirdiğim için kararsız kalmıştım emziren danışanlarımız da var geliyor dediler yine de emin olamadım sizlere sormak istedim bi sakıncası olur mu sizce , ya da giden var mı