Kızlar geçen post açmıştım göbeği düşmedi 15 gün oldu diye , dün 16 günlükken düştü şükür biranda şok oldum hemen aldım sardım sakladım 😀 fakat göbeği fırlamasın Allah korusun fıtık olmasın diye oraya bir kaç sargı bezi dürüm yaptım üstüne kondurdum tülbentle sardım belini siz nasıl yapmıştınız ? E bebekte bu göbek için birşey varmış beline bağlıyormuşsun ortadında göbeğe destek veren birşey varmış bakıcam bugün. Birde kimisi göbeğe yıkarken su gelmesin diyor kimiside birşey olmaz yıka gitsin diyor bana yardımcı olun çok bilgim yok 🙏🏻