45günlükken başladım ayakta sallamaya,kucağımda uyuyordu sürekli tutmak zorunda kalıyordum ayağıma koyup hafif hafif salladım sarsmadan,o kadar kıpırtıyı anne karnında bile yaşıyorlar,alıp savurmayacaksınız ya pış pış yapar gibi çok hafif ayaklarınızı oynatsanız yetiyor hepimiz öyle büyümüşüz ,çok şükür bişeyimiz yok