Senaemir Merhaba arkadaslar, Elimde evolvia ac mama mevcut benim bebeğim 2 kere icti pek sevmedi dahada veremedim şu an bu mamayi kullanan varsa kargolayabilirim
Ertugrulunannesi Senaemir beyzanurkurkcu@gmail.com bizimkindede kabzlk gaz sorunu vardı aptamilden evolvia ac gectik memnunuz ama mamalar malum 70 lira olmus ve iki bucuk gunde bitiyor bi kutu artk bzi zorlamaya başladı gnderirsen sevinirim cok makbul gecer