Bebeğim 10 aylık alerji den kaynaklı kabızlığı kabızlık tan kaynaklı makatta çatlak oldu şimdide canı yandı için tutuyor bu sefer yine canı yazıyor doktor duphalac ve iki krem verdi 20 gün oldu başlayalı ama yok hiç Bi etki olmadı kayısı veriyorum zeytin yağı içiyor lifli besleniyor ama en erken 2 3 günde bir yapıyor çatlak için ne yaptınız nasıl geçti deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirdim