Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 haftadır bebeğim eskisi gibi güzel güzel emmek istemiyor, şu an 3 ayı biraz geçtik, ilk başta bi şekilde (sakinleştirmek, emzik göstererek vs) tuttursam da bi süre sonra huzursuzlanıp bırakıyor eğer uykuya dalmazsa, bazen ise zaten huysuzsa hiç almıyor, onun emmediği sütü sağayım dedim, önceleri 120ml kadar olan sürüm önceki gün 2 göğüs uzata uzata 60 tek seferde ancak çıktı, şimdi bugün sağdım daha da az. Sütümü nasıl artırıcam, deneyip kesin sonuç aldığınız şeyleri söyleyin nolur. Bebeğim dönene kadar ağtğm biterse diye korkuyorum.