24032023 sancı çekiyorsa normal değil tabiki! Sakın anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal saçmalığına inanıp beklemeyin! 10 gün kaka yapmamak normal olabilir mi hemde sancı çekiyorsa! Gaz masajı yapabilirsiniz, ıkınmaya başlıyorsa yapmaya çalışıyorsa… bacaklarını karnına toplayabilirsiniz, bir iki kaşık zeytin yağı verin… daha da yapmazsa yarım fitil ile yaptırmayı deneyin. Zorlanması normal daha çok küçük ama zamanla alışacak o alışana kadar gerektiğinde desteklemeliyiz. Hiç endişelenmeyin… dışarıdan desteğe alışırsa kendi çabasıyla yapamaz söylemlerine de kulak asmayın. Gerekirse fitil de verin lavman da yapın… hayırlı olsun bebişiniz… sağlıklı güzel günlerde büyütün.🌸