Beren2323 benimde bi göğsünün ucu yoktu tutamiyordu vermeye çalıştıkça hep yara yaptı göğsün çok acımaya başladı emzirmeyince de şişti ağrı yapıyordu yara olduğu için sağarken de çok acıyordu fazla sağım yapamadım tek göğüsümü veriyordum sonra hemen eczaneden wee baby göğüs ucunu aldım hiç beklemedim hem daha kolay emziriyorum hemde hiç bi sıkıntı olmadı rahat tutabiliyor ve yaralarda geçmek üzere hatta fazlasını şu anda rahatlıkla sağabiliyorum canım yanmıyor bence sende bi dene derim