Nrc-2 Hanımlar iğneli epilasyon düşünüyorum yüz bölgesi için yaptırıp memnun kalan var mı ne düşünüyorsunuz ?
[silindi] Nrc-2 Ben hem göğüs çevreme hemde çeneme yaptırdım. Çok memnunum düzenli gidersen eğer faydasını göreceksin 🙃