Hbhb Sağlık ocağından 3 topuk kanı istediler kistik fibrosiz şüphesiyle şu an napıcağımı bilmiyorum çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı ?
_themom95 Hbhb bizde iki kere verdik bazen tam alamiyorlar onun içinde yeniden bakiyolar korkmayin içinizi ferah tutun
Sadece_nil Hbhb bizde 2 kez verdik calisalin laboratuvar veya alınma şekli yüzünden tekrarlanan çok. Gönlünü ferah tut inşallah sıkıntı olmaz 🙏
Rukiye66 Doğduğu gün hastanede dört gün sonra sağlık Ocağında verdik tekrardan. Eğer tam alamamışlarsa demekki ondan sizi aramışlardır içinizi ferah tutun bişi çıkmaz Allah’ın izniyle
Hbhb Rukiye66 inşallah öyledir inşallah yanlış alınmıştır gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum ama yapamıyorum 😢