Prenses_annesi22 Arenbebekk aa bakarım valla bzmde oyleydı gece yarısı kalkıyordu suan bzmde dıs cıkartyo gece kc kere kalkıyor sayamıyorm ıns gecıcek bu donemler sabır azcık
Ozel070419 Redbird nasıl yani uyumadan 10damla uyanınca 10 damla doktor mu bu şekilde kullanın dedi neden böyle dedi ki
Redbird Ozel070419 uyumadan uyumasına yardımcı olması için gece de uyanırsa çok sık diye uykusu bölündüğü zaman verebilirsiniz dedi sabah uyanınca değil tabii ki
Defnem2222 Arenbebekk bize de uyku öncesi çok zorlanıyor diye doktor melotanya verdi aldım ama araştırınca herkes birsey demiş korktum daha veremiyorum . Kullananan var mı acaba 6 aylık