Semra2557 Kızlar doktor yüzde 80 erkek dediğim gibi dedi tekrar gitmem gerekir mi yanılma olabilir mi ?
Sll Semra2557 merhaba ben 13+2 de detaylı USG de öğrenmiştim %99 gibi bir eminlikle söylemişti ve doğruda çıktı doktorun tecrubesinede bağlı bir durum sizin 15 haftalık yanılma payı biraz zor gibi ama yinede belli olmaz..hayırlı olsun💙
Semra2557 Berilsmom13 Yok kuzum ama mayısın 8inde çağırdı ya birseyler almak için bu kadar beklemek istemiyorum insan birseyler almak istiyor illa ki😊
1SDKG- Semra2557 nasibin neyse o gelicek 30. Hafta gibiydi erkek erkek erkek dediler özele gittim hangi doktor sana erkek dedi bariz kız belli işte dedi şimdi de kızım oldu iyi ki de oldu😊
Fatma23 Semra2557 ⅔ hafta kaldı Mayısın 8e birşeyler almak istersen bile her iki cinsiyetin giyebileceği şeyleri alırsın mesela ☺️
Berilsmom13 Semra2557 evet ama birazcık daha bekle veya çok uç renkler olmadan almaya başla yavaş yavaş :)
DerininAnnesi4 Semra2557 banada ilk %80 erkek demişti detaylıda kız olduğunu söylediler sonuç prensesim oldu çok şükür)