2 buçuk aylıkken kakadan alerjisi olduğunu öğrendim o zamandan beri diyet yapıyorum. Bor çok araştırma yaptım fakat diyetin tamamıyla bir işe yaramadığını fark ettim. 6 buçuk aylıkken alerji diyetisyeniyle görüştüm yavaş yavaş diyet açıyoruz hem ben hem bebeğim. Genelde 4. Ya da 5. Ayda açmalara başlıyorlar. Geç kaldığımı düşündüm doktorumuz geç değil ama kendin için zor olmuştur dedi. Annelerim sadece diyet çözüm değil maalesef. Arastirma yaparak kendiniz de diyet açabilirsiniz ama ben çok yorgun ve uzun süredir diyet yaptığım için uzmanından yardım almak istedim. En ufak bir kabarti ve kusma şikayeti olursa korkarım belki kesilmeyecek bir diyeti keserim diye diyetisyen eşliğinde açmak istedim. Kuruyemisleri açtık, kuzu eti yiyoruz. Buğday ürünleri de tamam üç gün sonra randevu alıp yumurta ürünlerine başlayacağız.