Merhaba, kızıma ek gıdaya başladığım zaman 3 gün kuralıyla tadımlarımızı yaptık. Yumurtaya karşı herhangi bir reaksiyon göstermedi ve yarım yumurta sarısını kahvaltılarına dahil ettim. 1 hafta önce kahvaltı yaptıktan sonra balgamlı ve çok fazla kustu ben de denemek için yumurta vermeyi bıraktım. Bugün tekrar verdiğimde yine huzursuzluğu oldu ve aşırı balgamlı kustu. Bu konuda bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi acaba alerjisi mi var?