Bende satın aldım kiralamakla aralarında 1000 tl vardı hatta biz alırkrn pazarlıkla 500 tl daha indirim yaptırmıştık almak daha mantıklıydı 3 kez gitecektim diye öyle evde duruyor pişman da değilim yarın öbürgün oğlum büyürse ya da kızım olursa vermek isterim