Musabnannesi fişsiz alamayiz dediler telefondan göstermiştik,başka biri geldi incelemeye gönderelim dedi daha üst yetkili biri geldi değişim verin ugrastirmayin dedi ,çocuğum bayramliksiz kaldı bir şey bulamadık ama paramız yanmadı çok şükür . Herkese teşekkür ederim 🌸