babba guzel anliyorum seni.benimki 2 ay 8 gunluk çok kolik şimdide hasta ateşden yaniyordu dün çoçuk.yeyemiyordu redd ediyordu
sabah kadar kukuldamiş yerinde ağlamiş😔şimdide ayakta salliyorum uyuyor
yataga koyan gibi pat diye agliyor.senin ilk donemlerin.zamanla alisacaksin canim.qaz olma devri yaklasmis bebeyinin belkide canim.belkide qazi var.masaj yap gobek etrafi saat akrepleri nasil firlaniyorsa oyle nasaj yap kremnen yağnan falan.karnini sicak sakla.mutlaka bi aģriyan yeri vardir o uzden agliyor uyumamis.dilsiz bi bebek😢nerden bilelim neresi agriyor yazik yavricagin dimi ya?belkide kulaği falan ağriyordur canim.kakasi nasil?ne renk gidiyor kakkaya