Aras-21 Arkadaşlar ne olur yardım edin bebeğim bir aylık dün aşısını oldu dün iyiydi bugün hep ağlıyor ve meme emmek istiyor atak haftasından dolayı mı öyle yoksa aşının verdiği huzursuzluk mu
Lilybaby Aras-21 ikisi üst üste binmiş olabilir. 40 içindeyken biz de her hastaneye gidip gelişimizde çok huzursuzlanır ağlardı aşı olmasa bile. Güvenli ortamlarından ayrılmak bile etkiliyor bebişleri. 2 ay aşısından sonra gezmelere başladık hiç huzursuzluğu kalmadı merak etmeyin.
benoyleuygungordum_ Aras-21 ikisi de olabilir, gaz da olabilir. Çok fazla emerse midesi rahatsız olur ama 😔 emzik kullanmaya karşi değilseniz emzik verebilirsiniz
Ozlem2904 Aras-21 aşıda olabilir atakta, gazı olan bebekte çok emmek ister annesi emdikcede gaz artar