pembeayakkabilikiz Kızlar sürekli aynı konuyu soruyorum ben ama süt tanzikli gelmesi iyi birsey mi kotu birsey mi sagdığımda farkettim çok sütüm yok benim çoğalsın diye uğraşıyorum zaten görünce şaşırdım cevaplar misiniz bilenler 😊
bal_cocuk pembeayakkabilikiz benim sütümde tazzikli hattak birini emerken digerinden fışkırıyor süt resmen ama benim bebeğim bunu sorun etmiyor gayet emiyor 3 bucuk aylık. Bende ilk zamanlar aşırı irdeliyordum ama biraz teslimiyet işi kolaylastırıyor canım. Çünkü Rabbim in yarattıgı bi düzen var o bebegin nasibi o memeden yok tazzik yok gelmiyor cok kurcalama bosver. Biraz salınca insan daha rahat ediyor.
pembeayakkabilikiz bal_cocuk haklısın aslında sürekli dusunup duruyorum oda çok etki ediyor ama elimde değil bebeğim 1 buçuk aylık olacak daha yeniyiz 😊
bal_cocuk pembeayakkabilikiz işte bende yeniyim ama senden 2 aylık tecrübeliyim 😂 bende yaşadım aynısını ilk zamanlae hep öyle. O yüzden sal rahat ol. Bebeginle ilgilen dinlen yemene içmene önem ver gerisi bebeginin kısmeti rahat ol