Merhaba biz haftanın belirli günleri Mersin de belirli günleri Adana’da kalıyoruz malum bu iki ilin sıcağı bunaltıyor sıcaktan ziyade çok kötü bi nem var bi iki haftaya kalmaz klimaları açmamız yalnız bebeğim hastalanır diye korkuyorum siz bebeğinizin olduğu odalarda klima açıyor musunuz açıyorsanız nasıl giydiriyorsunuz üstüne ne kalınlıkta bir şey giydiriyorsunuz bu konuda fikri olan yazabilir mi? Ayrıca mesela 23 derecede klima açıp uyku tulumu giydirsem olur mu kafamda deli sorular🐣