3,4 milim dedi . Ciddi birşey değil , ağrın olursa küçük bir operasyon geçirirsin dedi. Gebe kalmaya engel mi acaba ? Ya da gebelikte tehlikeli bir durum olur mu ? Genel cerrahi bakıyormuş bu duruma . Ciddi birşey değil dediği için doktora sıra almadım
Başka bir şikayetten gitmiştim halbuki
Ama fıtığımın olduğu öğrendim.