Nurellaa_ pek öyle toptan mama satılmıyor biz aptamil kullanıyoruz bir eczane ana bayi gibi daha uygun veriyor ordan toplu alıyoruz hatta bi arkadaş aptamilde çalışıyordu mama satmasına rağmen ilçeden bi markete gidiyordu önce mal verip sonra bize getirmişti satın alıp yine eczane fiyatına geliyordu . Yani yinede umarım bulursunuz 🌺 çalışan bulmak yardımcı olur belki