HiraNurveAnnesiii Nerdeyse 1 senedir kızım kaşınıyor Bı azalıyor bı çoğalıyor kaşıntısı ve vucundaki puturluk Kuruluk dendi bı ,alerji testinde bişey çıkmadı Cildiye uyuz olabilir deyip ilaç verdi Ama sanki daha çok puturluk arttı Çocuğum çok kaşınıyor bu arada 2 yaşında Bir bakın lütfen sizin başınıza geldimi Uyuz mu bu Valla kafayı yicem 😔 https://imgyukle.com/i/QFmeHj https://imgyukle.com/i/QFmqch https://imgyukle.com/i/QFm23n
Srpapatya HiraNurveAnnesiii uyuz değil bence canım ablam olmuştu sivilce gibi onlaride kasidikca yara olmuştu bu daha başka birşeye benziyi ama bilemedim inşallah en kısa zamanda geçer minik kızda kurtulur kaşıntı çok kötü bişey