Merhaba, çocuğum 2aylıkken göz muayenesi olması lazım demişti aile hekimi. Olduk sıkıntı yok 9.ayda gelin dediler. Bugün tekrar muayeneye gittik yine maşallah sorun yok 6ay sonra tekrar gelin rutin kontrol için dediler. Siz de rutin muayenelere gidiyor musunuz? Ben çok rutin göz kontrolü duymamıştım da şaşırdım açıkçası.