Hanımlar kızım 2 gündür sürekli ateşli en fazla ateşi 38.7 ye çıktı. Dönüşümlü ateş düşürücü veriyorum ama çok inat bir ateşi var. Acile götürdüm dün gece akciğer filmi ve idrar testi verdik hepsi temiz çıktı. Zaten öksürük aksırık burun tıkanıklığı yok sadece sürekli halsiz kafasını koyuyor hep yere. Dişten midir böyle inatçı bir ateş acaba? Boğazlarına da bakıldı hiçbir şey yok. 8 tane dişimiz var acaba azı dişleri mi çıkıyorda bu kadar rahatsız ediyor? Diş bu kadar inatçı ateş yapar mı? Zaten 1 haftadır uykuya tam dalacakken sıçrayıp uyuyamıyor bir ağrısı var ama nedir çözemedik Nedendir bu ateş acaba bilgisi olan var mı?