Arkadaslar benim kızım 3 yaşında. Annem bakiyor benden çok annemle vakit geçirmiştir yani öyle diyim size. Babaannesini senede en fazla 15 gün goruyor. Simdi yine memlekete geldik kizim babaannesini görünce anneannesini hic tanımamış gibi davranıyor, sen git falan diyor. Ben normal kabul ediyorum ama annem çok üzülüyor ve ister istemez tepki alıyor. Bu durumda ben de arada kalıyorum ne diyeceğimi şaşırdım. Üzülüyorum biraz da açıkçası. Siz olsanız ne yapardınız