prensesannesii3 deterjan dan uzak durun o daha çok tetikliyor eldiven takın bulaşık falan yıkarken ellerinizi de sadece kalıp sabunls yıkayın sıvılarda çok katkı oluyor oda iy gelmiyor ve egzama kreni oluyor eczaneye sorun verir size sürekli nemli tutacaksınız kremle kurudu zaman çok kötü oluyor