Bahar47 Sütümu sagarak veriyorum. Ama sagarken sırtımda müthiş bı ağrı hissediyorum ve bacaklarımın ağrısından geceleri uyuyamıyorum. Vitamin eksikliği mi bu başına böyle bı şey gelen var mı ? Hangi doktora gitmem gerek
aysenur06 ağrı hissetmedim ama vitamin eksikliği var ise olacaktır . yemene dikkat etmen lazım , sana lactamili önerebilirm . vitaminli çayı ve sütü var
kiliclar [bilinmeyen] doktora görünmekte fayda var tabiki önlem alın baştan ama birde hem süt arttırıcı hemde vitaminli bir ürün var ben çayını içtim mesela sizede toz mama şeklinde olanını önerebilirim lactamil diye alıp deneyin derim. burdan bir bakın https://www.hepsiburada.com/lactamil-emziren-anneler-icin-sutlu-icecek-200-gr-pm-ailemlp011680