Ozlemmb çok enteresan bir durum.. doğum zamanına tekabül etmiş bir alerji falan mı acaba ? Ben İstanbul küçükyalı delta hospital dermatolojide Vildan hanım var, inanılmaz başarılı buluyorum. Bizde de doğumdan sonra uyuz başladı eşim ve bende, hemen Vildan hanjma gittik, ne bebeğime bulaştı ki emziriyordum, annem ve kvalidem evde idi ki ikisi de genç değiller ne onlara bulaştı ve bizde sadece bir haftada %80 oranında atlattık. Ki uyuzı bir yılda çözemeyen insanlar var.. tavsiye ederim eğer ki İstanbul’da iseniz..