Eylul1ekim bana göre kesinlikle evet. Açıkçası ben tip bebek ile hamile kaldım, benim doktorum, bebek bazı virüs ve bakterilere karşı doğumda savunmasız diye bana bile aşı yaptırdı… Dolayısı ile bana göre aşı candır, aşı karşıtlığı benim şiddetle karşı olduğum bir şeydir.