Aloaveraaaa Merhaba hanımlar İlk defa ferace giyeceğim aldım ama ayakkabı olarak spor giyince tuhaf durdu sanki. Ne giyebilirim siz neler giyiyorsunuz?
Simy Aloaveraaaa bn sporda,giyiyom babette, sandalette hepsini giyiyom 🤣hiç kötü durduğu nuda düşünmedim🤣
Aloaveraaaa Simy ya belki boyu uzun olduğundan sporla tuhaf oldu galiba. Boyu bilektemi kestirmem lazım acaba
Aloaveraaaa zehraaktas bende babet düşündüm. Spor giysem yadirganir mi ondan da çekindim ama çoğunluk spor ayakkabı giyiyomus☺️
Ravzaybuke Aloaveraaaa spor ayakkabı bana da tuhaf geliyo giyince babet olur normal spor olmayan kapalı ayakkabı da olur
Simy Aloaveraaaa sen ilk defa giycegin için tuhaf durmuş gibi geliyordur sana ama genelde spor giyerler bilekte hiç kestimedim ben onunla ilgili bişe diyemiycegim ben uzun boylu olduğum için hiç kestirmiyorum öyle alıp giyiyorum direk
Aloaveraaaa Simy mesela bende kestirmeden giysem topuktan 1 parmak yukarda. Ayakkabı ile kaldirir ama öne eğilince yerleri süpürüyor gibi oluyo😅
Simy Aloaveraaaa kendin evde toplu inne ile bilekte olarak katlayıp innele bir bak nasıl durcak ayakkabı ile ona göre karar verirsin kestirip kestirmeyecegine