M-mirac64 Bebeğim 4 aylık ve çok kusuyor çok ağlıyor doktr kusması normal diyor sizde de oldu mu böyle
Nadire45 Benim ilk bebeğimde doğduğu günden beri çok kusuyordu hatta kilo alımı bile durmuştu bir ara sonra ek gıdaya geçince yavaş yavaş azalmaya başladı 1 yaşından sonra da geçti şükür kusması